maanantai 23. tammikuuta 2012

Pehmolelu Tiikeri



Pikkutiikeri: Ei ole kivaa olla nollla, mutta sitä minä tunnen olevani hyvin usein.
Minä en ole oikea kissa, vaan pelkkä allergisten ihmisten pehmolelukissaeläin, väliaikainen virkaatekevä kissa. Tässä talossa on ollut paljon kissoja, ja tämän talon ihmisten sukulaisilla ja ystävilläkin on ollut vaikka kuinka monta kissaa. Minä olen kuullut puhuttavan niistä kaikista niin usein, että olen alkanut nähdä niistä unta: Shita, Nippe, Jassu, Toby, Tiina, Milk, Tiikeri, Elukka, Keuhko, Marlon .. Kaikki jo paremmilla hiirtenpyydystysmailla.
Ja sitten on komea Nestor, joka tulee tänne vähän väliä lomalle. Nestor de Burma. Silloin minut laitetaan kaappiin. Kun Nestori menee kotiinsa, minusta tulee taas Pikkutiikeri, lemmikki. Joskus minut otetaan syliin telkkaria katsomaan.:))
(Siirretty Vuodatuksen kissablogistani)

Ei kommentteja: