lauantai 15. joulukuuta 2007

Halloween-kissa

Olen vähän myöhässä Halloween-juttuni kanssa. Mutta kun näin tämän laihan mustan kissan istrialaisen pikkukaupungin aukiolla, ajattelin että se näytti oikealta Halloween-kissalta.



Tämän kuvan samasta kisulista otti sisarenpoikani Joonas, joka on ottanut monia hienoja kuvia kissoista jo koululaisena. Näet niitä tässä blogissakin.



Tässä pikkurehveli katselee meitä toiveikkaasti: olisiko tuossa minulle elättäjät? Se ei pelännyt minua, vaikka menin lähemmäksi kamerani kanssa.

Minulle tulee mieleen kissamme Bonifacius, josta olen kertonut jo aikaisemmin tässä blogissa. Se oli meidän ensimmäinen kissamme Kanadassa.

Se oli pieni pentu Halloween-iltana. Koska meidän kaksi lastamme oli koulussa siinä pikkukaupungissa, meillä kävi Halloween-iltana ovella kymmeniä, kymmeniä lapsia pukeutuneina naamiaisasuihin. Olimme varanneet omenoita ja suomalaisisia lakritsipatukoita, joita sai paikallisesta suomalaisesta kaupasta, mutta tarjottavat loppuivat kesken. Lapset olivat kuitenkin tyytyväisiä, kun näytimme heille Halloween-kissaamme Bonifaciusta. Se katosi valitettavasti pian halloweenin jälkeen. Voit lukea Bonifaciuksen tarinan tästä blogista kategoriasta Bonifacius. Siitä ihanasta kissanpennusta on vain yksi ainoa valokuva, jonka otti AFS-äitini (vaihto-oppilasperheeni äiti), joka oli käymässä meillä Yhdysvalloista.

Kategoria: Halloween-kissa | 0 kommenttia | Kommentoi | Ilmoita asiaton viesti

Ei kommentteja: